من اندوه تـــو را مـــی دزدم…! تو تنهـایـی مـرا









سكوت

گذآر سُکوتـ قآنون زندگی مَن بآشد وَقتی وآژِه هآ دَرد رآ نِمی فَهمند

 

شده تنهایی ِ دست هایت , بر تمام روحت تازیانه بزند؟؟؟ 

 

تمامِ وجودت را برانگیزد و ...

و ناگهان فواره ای از اشک , از چشمانت جاری شود؟؟

 

به تنها چیزی که فکر می کنی

اشک های بی پناه من است  

که بی قرارانه به روی گونه هایم لغزیده اند

و من ارام پناهشان داده ام!

 

اهای ببینم؟!!

 

 

گریه هم نمی توانم بکنم؟

 

 

کاش بودی و میفهمیدی وقت دلتنگی یک آه چه وزنی دارد!

لطفاهی نپرس دلتنگی چه معنی دارد؟!

دلتنگی معنی ندارد... درد دارد...

 

 

مشکل از تو نبود
از من بود
با کسی حرف میزدم که سمعک هایش را پیش دیگری جا گذاشته بود

 

صدا بزن مرا

مهم نیست به چه نامی

فقط میم مالکیت را آخرش بگذار

می خواهم باور کنم ، مال تو هستم

 

 

'مـن'

مهــــــــم نیست ..


''تــو''

 

هم مهــــــــم نیستی

مهــــــــم

''ما''

بـود

کـه از بیـــــــن رفت

 

 


رد پاهایم را پاک می کنم

به کسی نگویید

من روزی در این دنیا بودم.


خدایا

می شود استعـــــفا دهم؟!

کم آورده ام

 

 

بیـــا برای یکــبار هــم که شـــده… دست به خلاف بزنیـم…! 

من اندوه تـــو را مـــی دزدم…! تو تنهـایـی مـرا

 

 

 

رفته ای
ومــن هــرروز
بــه مــوريــانــه هــا يــي فکــرمــيکنـم
کــه آهستــه وآرام
گــوشه هــاي خيــالام رامــيجــونــد
به گــذشـتــه که بــرمــیـگـــردم
ازحال مــیــروم

 

این روزها
حتی اگر خون هم گریه کنی
عمق همدردی دیگران با تو یک کلمه است :
“آخی” !


خیلی آسون وارد زندگیم شدو خیلی آسون از زندگیم داره میره
جای رد باشو میبینم
 

که ..... اومد دل بسته کرد .....حالام میخواد بره و دل و بشکنه

 اها ا ا ا ی با توام.......

تویی که داری میری ....... 

چرا اینقدر عجله داری ....باشه برو اما اروم برو

زیاد عجله نکن.... اخه بهت وابسته شدم به قلبه تو بسته شدم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|5 / 12برچسب:,| 20:48|S.B|
Zhandark